Alueen säännöt
Eli, tarkoitus puhua bändeistä yleisesti. Pyrkikää välttämään joutavaa chättäilyä ja yrittäkää tuoda esille perusteltuja mielipiteitä. Olisi myös suotavaa että mitään lapsellista väittelyä jonkin bändin paremmuudesta toiseen verrattuna ei syntyisi. Muistakaa myös jättää levyarvioinnit ja isommat rumpalikeskustelut omiin alueisiinsa.
Huom, kun teette itse threadin niin jättäkää wikipediasta copypasteamiset väliin ja tehkää oikeesti se alotuspostaus itse. Tuotte esille omia näkemyksiä bändin hyvistä/huonoista puolista ja oikeasti panostatte aiheen tekemiseen. Lyhyt itse tehty aloituspostaus on sata kertaa parempi kuin pitkä netistä kopioitu selostus.
Osiossa siis tarkoitus tehdä aina yksi threadi kutakin bändiä kohden ja keskittää kyseisestä bändistä jauhaminen tämän threadin alle. Itsestäänselvyys, mutta pakko mainita silti. Olisi myös mukava että puhe pidettäisiin levytyssopimuksellisissa ja tunnetuissa bändeissä, eikä alettais jauhamaan jostain naapurin Aapon humppaprojektista.
Tämä osio on sitten hieman kokeiluasteella. Jos ei kiinnostusta näytä syntyvän tai bändikeskustelut etenevät ei-toivotulla käyttäytymismallilla niin osion säilyttämistä mietitään uusiksi.
Joka tapauksessa, rattoisaa jutustelemista

T: Ylläpitäjistö ja moderaattorit